środa, 11 września 2013

Kto lubi trójwymiar?

Do napisania tego postu sprowokował mnie Andrzej Antonowicz. Przysłał mi, jako ciekawostkę, zdjęcie Baracka Obamy w okularach anaglifowych. Możego to jakoś wykorzystasz - napisał. Pomyślałem sobie (co czasami mi się zdarza), że fajnie byłoby znaleźć zdjęcia innych VIP-ów czy osób publicznych, właśnie w okularkach 3d. Na wiecznie żywym Facebooku zamieściłem prośbę (w środowisku  stereomaniaków z całego świata) o przysyłanie takich fotek. Oto pierwsze z nich. Zobaczcie więc, kto lubi trójwymiar! Wszystkie zamieszczone fotografie znaleziono w internecie.



Barack Obama z żoną (i całą świtą).



Angela Merkel  - widać, że lubi różne technologie.





Władimir Putin.



Były premier Tajlandii Abhisit Vejjajiva.



Premier Francji - Jean Marc Ayrault.



Królowa Elżbieta ma iście królewską wersję okularów...



A z naszego podwórka - Jerzy Buzek....



... i pan, którego chyba nie muszę przedstawiać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

London in 3D - litewskie anaglify.

Kolejny album zdjęć stereoskopowych, którym chciałbym się z Wami podzielić, to "London in 3D". Tytuł ten już parokrotnie przewijał...