środa, 7 maja 2008

Rekiny

Jak najlepiej i najskuteczniej promować filmy stereoskopowe wyświetlane w kinach IMAX 3D?  Odpowiedź nasuwa się sama,  naturalnie gadżetami trójwymiarowymi.  Z tego też założenia wyszli w 2005 roku producenci filmu "Sharks 3D".  Właśnie trzy lata temu spędzałem razem z córką urlop w pięknym Krakowie,  a że w mojej wsi kina brak,  nie mogło się obejść bez spotkania ze srebrnym ekranem  (zaliczyliśmy wtedy "Auta" i "Szeregowca Dolota").  Zaraz na "dzień dobry" w Multikinie przywitał nas wielki plakat reklamowy trójwymiarowej produkcji o rekinach a w miejscu gdzie sprzedawano bilety zamocowane były na stojakach kartonowe stereoskopy ze strasznym rekinem ludojadem.  Klej,  którym przyklejone były stereoskopy trzymał baaaardzo mocno!!!  Zostawiłem córkę z Colą i Popcornem przy stoliku a sam pomaszerowałem do biura kina (tak poradziła mi pani w kasie).  W biurze  powiedziałem,  że zbieram wszystko co jest związane z fotografią stereoskopową,  że tak czy siak muszę zdobyć ten gadżecik z rekinem i jeżeli go nie dostanę to po prostu oderwę go z wystawy chociaż nie chciałbym mieć uszkodzonego eksponatu.  Chyba byłem bardzo przekonujący w swoim postanowieniu,  bo zaraz dostałem stereoskop "nówkę-nierdzewkę".  Byłem pewien,  że szybciutko załatwiłem sprawę,  niestety myliłem się...  Czas płynął nieubłaganie.  Gdy wróciłem do córki okazało się,  że Cola już została wypita a w kubełku pozostało tylko połowa zwartości kukurydzy (dobrze,  że seans się jeszcze nie zaczął).  No cóż...sztuka wymaga ofiar!!!

  

Kartonowy stereoskop - reklamówka        2005

  

   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

London in 3D - litewskie anaglify.

Kolejny album zdjęć stereoskopowych, którym chciałbym się z Wami podzielić, to "London in 3D". Tytuł ten już parokrotnie przewijał...