niedziela, 23 grudnia 2007

Święta

Choinka,  bombki,  domowa krzątanina... to znaczy,  że Święta tuż,  tuż.  Czego więc życzyć w ten szczególny czas?  Wszystkim zaglądającym  na tę stronę życzę szczęścia w życia prywatnym i zawodowym,  zdrowia o każdej porze dnia i nocy (to szczególnie dla Panów),  satysfakcji ze swoich poczynań i zadowolenia ze wszystkiego co udało Wam się osiągnąć do tej pory i z tego co osiągniecie w przyszłości.  Fanom fotografii stereoskopowej doskonałego sprzętu by mogli utrwalać codzienność w 3d i wspaniałych zdjęć.   Nie muszę chyba wspominać o górze fantastycznych prezentów pod choinką i smakowitym karpiu na wigilijnym stole.  Ponieważ blog mówi o "głębi",  życzenia są tym bardziej szczere bo płyną z głębi mojego serca.  Ci,  którzy mnie znają wiedzą doskonale,  że jako osobnik gatunku ludzkiego myślę czasem także i o sobie,  dlatego nie ukrywam,  że życzyłbym sobie pod choinką coś wyjątkowego.  Może jakiś nowy (czytaj: stary) aparacik,  może jakieś super zdjątko,  może stereoskop???  Święty  Mikołaj wie co ja lubię,  a że byłem przez cały rok bardzo grzeczny (i skromny) wierzę,  że  o mnie nie zapomni.  Zostawiam Was zatem z najbliższymi w wigilijnym nastroju i ...

  

... WESOŁYCH ŚWIĄT !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

London in 3D - litewskie anaglify.

Kolejny album zdjęć stereoskopowych, którym chciałbym się z Wami podzielić, to "London in 3D". Tytuł ten już parokrotnie przewijał...