czwartek, 12 października 2017

Trójwymiar w "Teleskopie"

Magazyn “Teleskop” jest pismem tworzonym przez młodych badaczy ( o czym świadczy nazwa  :) ), o tematyce popularno-naukowej. Próbujemy przedstawić świat nauki w sposób przystępny, i prosty do zrozumienia. W naszej gazecie znajdziecie wywiady z różnymi ciekawymi ludźmi, artykuły o przeróżnych tematach, a na końcu zawsze odnajdziecie część z zadaniami i łamigłówki. Teleskop w wersji papierowej jest dostępny tylko w budynku gimnazjum towarzystwa ewangelickiego, w Cieszynie. Ale nasze numery można znaleźć również w wersji elektronicznej (darmowej) na serwisie issuu.com. Redaktorem naczelnym tej szkolnej gazetki (pierwszy numer ukazał się w marcu 2017 roku) jest Franciszek Ptak z Cieszyna, bardzo kreatywny młody człowiek!!! To właśnie on poprosił mnie do udzielenia wywiadu i powiedzenia kilku słów na temat obrazowania stereoskopowego. W efekcie powstał bardzo sympatyczny artykuł zamieszczony w czwartym numerze "Teleskopu" w dziale "Hobby", zatytułowany "5 pytań do... Tomasza Bielawskiego". Faktycznie, odpowiedziałem na pięć pytań dotyczących początków stereoskopii, historii mojego blogu, produktów rozpowszechniających technologię 3D, trójwymiarowi w Polsce oraz samej fotografii przestrzennej. Zdaję sobie sprawę, że na pewno nie wyczerpałem tematu, ale przynajmniej zasygnalizowałem co istotniejsze wątki. Brdzo dziekuję Franciszkowi za to, że zauważył mnie wśród tylu tysięcy pasjonatów i cieszę się niezwykle, że dane mi było przedstawić temat obrazowania stereoskopowego bardzo młodemu pokoleniu "badaczy tego co nie do końca zbadane"! Magazyn "Teleskop" ma swoje miejsce na FB (Teleskop). Wejdźcie, polubcie i doceńcie pracę Franciszka. A jak chcielibyście poczytać to pierwsze trzy numery znajdziecie na stronie www.issuu.com. Lada moment będzie i czwarty!


Teleskop

Czwarty numer Magazynu "Teleskop"   2017

Teleskop1

Redaktor Naczelny "Teleskopu" - Franciszek Ptak

(wykorzystano zdjęcie z profilu "Teleskop" na FB)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

London in 3D - litewskie anaglify.

Kolejny album zdjęć stereoskopowych, którym chciałbym się z Wami podzielić, to "London in 3D". Tytuł ten już parokrotnie przewijał...