wtorek, 8 lipca 2014

Lubuskie w 3D

Mnożą się nam jak grzyby po deszczu rozmaite gadżety trójwymiarowe. Niedawno dostałem magiczne pudełko - taki kartonowy stereoskop, promujący województwo lubuskie. Pokazywałem już kiedyś takie cudeńka ze zdjęciami z Warszawy i  Krakowa. Dzisiaj "Lubuskie w 3D" czyli zestaw zawierający przeglądarkę do zdjęć stereoskopowych i dwadzieścia stereopar przedstawiających najbardziej charakterystyczne miejsca tego województwa. Na fotografiach widzimy obrazy lubuskich miast i wsi: Zielonej Góry, Gorzowa Wielkopolskiego, Mierzęcina, Drzonkowa, Gorzykowa, Kostrzynia nad Odrą czy Świebodzina. Autorem stereoskopu jest wspominany już kilkakrotnie na tym forum Piotr Nawracała (mieszkaniec Zielonej Góry) , zdjęcia natomiast wykonał znany fotograf 3d, Witold Knajdek (Gdańsk). Nie wiem jak Wam, ale mi bardzo podoba się taka promocja "małych ojczyzn". Tego rodzaju gadżecik przemawia do mnie o wiele bardziej niż jakiekolwiek prospekty, foldery czy informatory. Czyli krótko mówiąc, jak mówią w "Mam Talent" - jestem na Tak!  A Wy?

DSC05939

Lubuskie w 3D          2014

DSC05941

Kartonowy stereoskop promujący wojewódzkie lubuskie.

DSC05946

DSC05945

Przeglądarka ze zdjęciami - Lubuskie warte zachodu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

London in 3D - litewskie anaglify.

Kolejny album zdjęć stereoskopowych, którym chciałbym się z Wami podzielić, to "London in 3D". Tytuł ten już parokrotnie przewijał...