sobota, 7 stycznia 2012

DXG-018

Pamiętacie co było pod choinką na zdjęciu w wigilijnym poście?  Był Mikołaj,  był szalony doktor i było jeszcze coś.  To coś,  to  blister z zapakowanym cyfrowym aparatem stereoskopowym - zabawką.  W czasach gdy w telefonach komórkowych montowane są aparaty o rodzielczości 3-5  a nawet 8 megapikseli,  coś o rozdzielczości 0,3 megapiksela wywołuje tylko uśmiech na twarzy.   A taką właśnie rozdzielczość ma chiński aparat 3D  DXG-018.  To cudo zasilane dwoma bateriami AAA rejestruje na karcie pamięci SD  zdjęcia,  które po wydruku (4x6 cm) idealnie pasują do dołączonego w zestawie stereoskopu.  Rejestrowany obraz widoczny jest (niestety tylko w 2D) na monitorze o przekątnej 1,44 cala.  Aparacik produkowany jest w pięciu pastelowych kolorach:  zielonym,  pomarańczowym,  żółtym,  różowym i fioletowym.  O ile DXG-018 nie powala parametrami technicznymi to jego wygląd i wykonanie jest na bardzo wysokim poziomie.  Nawet ja,  mimo że nie jestem amatorem produktów "made in China" byłem bardzo miło zaskoczony jakością tego urządzenia.  Co prawda parę lat temu wyrosłem z wieku dziecięcego,  jednak z przyjemnością wziąłem do ręki DXG-018 i zrobiłem nim kilka zdjęć.  Super design,  miłe w dotyku,  nie skrzypiące w palcach  tworzywo,  a przede wszystkim udane (małe bo małe) zdjęcia trójwymiarowe  -  to wszystko sprawia,  że zabawa w świecie 3D wciągnąć może nawet naszych milusińskich.  Czego z całego serca życzę i Wam i sobie!

 

Zestaw -  stereoskopowy aparat fotograficzny DXG-018 i trzy przeglądarki.     2011

 

DXG-018 z przodu...

 

...  i z tyłu.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

London in 3D - litewskie anaglify.

Kolejny album zdjęć stereoskopowych, którym chciałbym się z Wami podzielić, to "London in 3D". Tytuł ten już parokrotnie przewijał...