piątek, 23 września 2011

Reklama w 3D

"Tomek,  chcesz fajną reklamę filtrów paliwa?"  -  zapytał mnie w zeszłym tygodniu mój znajomy "prawie" po fachu.  Prawie,  bo też ma klinikę,  tyle że dla samochodów.  "Na cholerę mi taka reklama"  -   pomyślałem,  ale zaraz zapytałem  -  "A dlaczego mi ją proponujesz?". "Bo jest w 3D!!!" - usłyszałem w odpowiedzi.   Zgadnijcie,  czy ją wziąłem?  Oczywiście,  że tak.   Firma Wix - Filtron,  producent i dystrybutor filtrów dla motoryzacji,  maszyn i urządzeń silnikowych zachęca swoich kontrahentów reklamując produkty z wykorzystaniem technologii 3D.   Bardzo starannie zrobiona reklama lentikularna formatu A2  przyciąga wzrok potencjalnego nabywcy.  Nie jest to oczywiście pierwsza tego typu reklama.  Wcześniej były  już w ten sposób promowane inne produkty,  takie jak  łożyska,  farby i lakiery,  samochody czy napoje bezalkoholowe i alkoholowe,  lecz żadna z tych reklam  nie była tak efektowna jak ta.  A co do tego typu trójwymiarowych gadżetów,  nie wiem czy wiecie,  że w zeszłym roku lentikularne zdjęcia wykorzystano w kampanii przedwyborczej na Prezydenta RP.  W specjalnym numerze Polityki na okładce można było znaleźć fotografie dwóch kandydatów wraz z ich hasłami wyborczymi.  Jak patrzyło się z jednej strony,  Pan Kaczyński głosił,  że "Polska jest najważniejsza".  Jak spojrzało się z drugiej,  Pan Komorowski twierdził,  że "Zgoda buduje".  Według mnie obaj słusznie prawią,  tylko dlaczego nie mogą dojść do porozumienia?  A z resztą,  ja się do polityki nie mieszam.  Najwyżej do tej w 3D.

 

Reklama filtrów firmy Filtron

 

 

Pierwsza strona 23 numeru Polityki z 19 czerwca 2010 roku

 

PS. Post zawierał lokowanie produktów   hihi 

 

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

London in 3D - litewskie anaglify.

Kolejny album zdjęć stereoskopowych, którym chciałbym się z Wami podzielić, to "London in 3D". Tytuł ten już parokrotnie przewijał...