piątek, 22 stycznia 2010

Holiday on Ice

2, 3 i 4 stycznia 2009 roku na warszawskim Torwarze można było podziwiać rewię "Holiday on Ice" pod tytułem "Królik Bugs na lodzie".  Kupując bilety na przedstawienie (a nie były one tanie) niektórzy szczęściarze dostawali stereoskop typu View-Master wraz trójwymiarowymi zdjęciami Królika Bugsa,  Kaczora Daffy,  Kota Sylwestra czy Speedy Gonzalesa,  czyli bohaterami "Zwariowanych Melodii" braci Warner.  Zdjęcia naturalnie pochodziły z lodowego spektaklu i były całkiem miłą pamiątką i dla małych i dla dużych.  Kiedy dowiedziałem się o  tym stereoskopie,  od razu napisałem do organizatora widowiska liścik z prośbą o przysłanie mi jednego do mojej kolekcji sprzętu stereo.  Dostałem odpowiedź,  że owszem,  przyślą mi View-Mastera,  ale tylko w przypadku kiedy coś im zostanie.  Zgadnijcie,  przysłali???  Oczywiście,  że nie.  Dopiero po upływie prawie roku przeglądarka trafiła w moje łapki z zupełnie innego źródła.  Trochę się zawiodłem.  Myślałem,  że będzie to oryginalny View-Master (fajnie mieć marzenia!) a tu okazało się,  że jest to tania (rzekłbym bardzo tania) azjatycka podróbka amerykańskiego stereoskopu.  Nawet w fotografii stereoskopowej nie wszystko jest piękne,  oprócz samej fotografii oczywiście.  Obejrzyjcie więc moi drodzy ten przedmiot.  Być może za sto lat będzie nie lada kąskiem dla zbieracza,  bo na razie to... eee!!!
 
Stereoskop typu View-Master                        2008
 
Logo rewii na lodzie
 
Krążek ze zdjęciami z przedstawienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

London in 3D - litewskie anaglify.

Kolejny album zdjęć stereoskopowych, którym chciałbym się z Wami podzielić, to "London in 3D". Tytuł ten już parokrotnie przewijał...