poniedziałek, 16 listopada 2009

Bieg 3d

Jak większość chłopów i ja czasami lubię łyknąć sobie "browara".  Właśnie niedawno naszła mnie chętka na spożycie niskoprocentowego napoju alkoholowego.  Otworzyłem więc lodówkę i stwierdziłem z przykrością,  że oprócz mleka i oleju nie ma w niej żadnego innego płynu.  Niewiele myśląc poszedłem do sklepu (czy to się już nazywa uzależnienie???),  gdzie w czteropaku znanego dobrze piwa Lech znalazłem okulary anaglifowe.  Co jest grane? - pomyślałem.  Czy jest coś o czym ja nie wiem??? Oczywiście,  że jest i to nawet godne opisania.  A więc okazało się,  że...  Kompania Piwowarska,  właściciel piwa Lech zaproponował(a)  Panu Tomaszowi Bagińskiemu (pamiętacie "Katedrę" nominowaną do Oskara w 2003 roku?;  to jego film!) nakręcenie krótkometrażowego filmu autorskiego.  Zleceniodawca pozostawił autorowi swobodę twórczą,  dając tylko gotową muzykę do filmu,  piosenkę "Hate To Say I Told You So" szwedzkiej grupy "The Hives".  Efektem współpracy jest obraz "Bieg"  nakręcony naturalnie w technice 3d.  Jak pisze o sobie reżyser "Jest we mnie dwóch Tomków. Jeden robi smutne filmy,  drugi w dzieciństwie zachwycił się efektami specjalnymi z "Gwiezdnych wojen" i chciał zrobić kino akcji".  Zrealizowana w konwencji gry platformowej animacja odwołuje się do drugiej natury autora i pokazuje w kilku sekwencjach bieg przez życie zakończony ostateczną walką z Kostuchą.  Bardzo spodobał mi się finał walki ale go nie zdradzę.  Obejrzyjcie sami!!!  Premiera filmu w wersji anaglifowej miała miejsce 1 października w ... internecie na stronie www.lech.pl a od listopada "Bieg" jest wyświetlany w sieci Multikino przed projekcjami filmów 3d.

 

Czteropak z załączonymi okularami          2009

 

Okulary "Lech"

  

Kadr z wersji anaglifowej filmu "Bieg" Tomasza Bagińskiego   2009

(źródło www.baginski3d.blog.onet.pl)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

London in 3D - litewskie anaglify.

Kolejny album zdjęć stereoskopowych, którym chciałbym się z Wami podzielić, to "London in 3D". Tytuł ten już parokrotnie przewijał...