sobota, 5 kwietnia 2008

Cavanders

Jednak uważnie czytacie mój blog... albo uważnie oglądacie obrazki.  Napisałem w poprzednim poście,  że nie mam żadnej pary zdjęć z serii "Oczy Świata" do stereoskopu z czekolady Milka.  I cóż się stało???  Otóż pewien przesympatyczny internauta (Fan 3D) napisał w komentarzu,  że coś jest nie tak.  Piszę,  że nie mam zdjęć a na fotografii w przeglądarce siedzi jak byk stereopara.  Nie pozostaje mi nic innego jak tylko wytłumaczyć całą sprawę.  Pozwoliłem sobie do wyżej wspomnianego stereoskopu wsadzić zdjęcia z zupełnie innej bajki.  Firma Suchard nie była jedyną firmą na świecie promującą swoje wyroby gadżetami stereoskopowymi.  Na podobny pomysł w tym samym czasie (lata dwudzieste XX wieku) wpadły zakłady produkujące w Anglii papierosy Cavanders.  Tutaj podobnie jak i w czekoladzie,  do każdego pudełka z papierosami dołączane były fotografie stereoskopowe.  Format zdjęć był taki sam jak w przypadku "czekoladowych fotek",  stereoskop był identyczny (tylko cały czarny),  więc nie dziwota,  że wszystko do siebie pasuje.  Na dowód tego co piszę obejrzyjcie proszę z bliska te zdjęcia.  Możecie nawet je powąchać... zapewniam,  że do tej pory pachną tytoniem!!!

  

  

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

London in 3D - litewskie anaglify.

Kolejny album zdjęć stereoskopowych, którym chciałbym się z Wami podzielić, to "London in 3D". Tytuł ten już parokrotnie przewijał...