środa, 26 kwietnia 2017

NYC - View Master

Przepraszam, że musieliście czekać na moj wpis, ale obowiązki zawodowe i pozazawodowe nie pozwoliły mi usiąść przed komputerem i skreślić tych paru słów w odpowiednim czasie. Więc do dzieła! O Nowym Jorku, a szczególnie o Nowym Jorku w 3D pisałem juz wielokrotnie, opisując stare zestawy fotografii stereoskopowej lub trójwymiarowe albumy przedstwiające uroki tego miasta. Dzisiaj pokżę Wam typowo turystyczną pamiątkę, a właściwie dwie pamiątki. Są to jakże znane przeglądarki typu View-Master (model L) ze zdjęciami 3D. Każda z nich na swojej obudowie ma jakiś charakterystyczny dla Nowego Jorku motyw. W zestawie pierwszym jest nim Statua Wolności, zaś w drugim żółta taksówka (w jakim innym mieście jeżdżą takie taksówki?). Do stereoskopów dołączone są zdjęcia trójwymiarowe, po 21 fotografii w zestawie. Oba pakiety zostały wyprodukowane przez bardzo znaną firmę zabawkarską Mattel w 2013 roku i są przeznaczone nie tylko dla dzieci. Nie wiem jak Wam, ale mi taki zestaw podarunkowy bardzo się podoba i niezmiernie się cieszę, że może stać u mnie na półce obok innych stereoskopów View-Master. Jeżeli bylibyście gdzieś w obcych krajach i zobaczyli coś takiego to... znacie mój adres! :)

NY01

Zestawy podarunkowe NYC 3D z przeglądarką View-Master i 21 obrazami miasta.   2013.

NY02

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

London in 3D - litewskie anaglify.

Kolejny album zdjęć stereoskopowych, którym chciałbym się z Wami podzielić, to "London in 3D". Tytuł ten już parokrotnie przewijał...