środa, 5 lutego 2014

Doc McStuffins

Czy pamiętacie pokazywane przeze mnie amerykańskie View Mastery z maskami znanych bajkowych postaci? Oprócz masek produkowane były i są tak zwane przeglądarki tematyczne (to ja je tak nazwałem!). Sprawa polega na tym, że jeżeli jest jakiś popularny film, serial, bohater telewizyjny czy komiksowy, machina marketingowa uruchamia produkcję rozmaitych gadżetów (zbędnych i niezbędnych)  tematycznie związanych z danym tym czymś.  Właśnie między innymi, amerykańska stereoskopowa przeglądarka, znana od około siedemdziesięciu lat, przoduje w takim gadżeciarstwie. W 2012 roku Chris Nee stworzył serial animowany wyprodukowany przez Brown Bag Films, pod tytułem ”Klinika dla pluszaków” (ang. Doc McStuffins). Serial opowiada o przygodach sześcioletniej, afro-amerykańskiej dziewczynki zwanej Dottie McStuffinc, która prowadzi klinikę dla zabawek. Światowa premiera filmu miała miejsce 23 marca 2012 roku na amerykańskim Disney Channel. Tego samego dnia premiera odbyła się na kanale Disney Junior. W Polsce premiera pilotowego odcinka serialu odbyła się 11 sierpnia 2012 roku na kanale Disney Junior. Regularna emisja serialu rozpoczęła się 1 września 2012 roku na tym samym kanale. Rok później, bo w 2013 roku wypuszczono na rynek View Mastera z krążkiem poświęconym przygodom małej pani doktor.  Na stereoskopie (Model L) w niebieskim kolorze, projektant umieścił podobiznę Dottie z małym pacjentem a na krążkach (które kochani rodzice kupują dziesiątkami swoim dzieciaczkom) kadry z serialu. Zabawka przeznaczona jest dla dzieci od lat 3, więc z powodzeniem się na nią załapałem. Mam nadzieję, że niedługo będę miał okazję pokazać Wam inne View Mastery tematyczne. Paczka jest w drodze i przy dobrych układach dojdzie do mnie gdzieś na początku marca!



View-Master (model L) z przygodami doktor Dottie.    2013

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

London in 3D - litewskie anaglify.

Kolejny album zdjęć stereoskopowych, którym chciałbym się z Wami podzielić, to "London in 3D". Tytuł ten już parokrotnie przewijał...