czwartek, 29 listopada 2012

Ulepszyć = spieprzyć ?

Stali bywalcy mojego bloga zapewnie zauważyli różnicę między tym co jest a tym co było. Ano, zachciało mi się za namową platformy Onet ulepszyć bloga. Ulepszyłem - popieprzyłem... A miało być super, hiper, nowocześnie, na fali... No nic. Trochę czasu minie zanim w pełni (w pełni to chyba nigdy) opanuję te czarodziejskie ramki, tła, szablony, czcionki, kolorki i pozostałe dupersznyty. Na razie to co było na górze jest na dole a tego co było z boku nie widzę wcale. Ważne, że nie zginęły wpisy i zdjęcia. Dobra. Powoli i cierpliwie będę próbował naprawić to co unowocześniłem zdając sobie doskonale sprawę, że nie będzie już tak jak było. Wściekły nucę sobie hit Elektrycznych Gitar - "A miało być tak pięknie..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

London in 3D - litewskie anaglify.

Kolejny album zdjęć stereoskopowych, którym chciałbym się z Wami podzielić, to "London in 3D". Tytuł ten już parokrotnie przewijał...