środa, 18 sierpnia 2010

Ostróda Reggae Festival

W dniach 12-15 sierpnia na terenie byłej jednostki wojskowej przyulicy Sobieskiego w Ostródzie odbyła się już dziesiąta edycja OstródaReggae Festival.  To najbardziej znaczący festiwal muzyki reggae wPolsce.  Przyjazna atmosfera,  znane gwiazdy i interesujący młodziartyści  corocznie przyciągają tysiące fanów muzyki korzeni już nietylko z Polski ale i z całej Europy.  Tradycyjnie przez cały czastrwania imprezy dudniła basami największa w kraju scena "sound system"wyposażona w "słuszny" sprzęt nagłośnieniowy.  Tegoroczną innowacjąkoncertów była wizualizacja 3D.  Na bieżąco rejestrowane dwomasprzężonymi kamerami występy retransmitowano na metalizowanych ekranachw specjalnym,  wielkim namiocie.  Organizator miał trochę technicznychproblemów z okularami polaryzacyjnymi (podobno dostawca dostarczył icho wiele za mało)  ale szybko sobie z tym poradził.  Ja w każdym bądźrazie je zdobyłem, a to dzięki mojemu pierworodnemu,  który wybrał sięna ten festiwal.  Swoją drogą nie miałem pojęcia,  że go taka muzykainteresuje.  A myślałem,  że znam swoje dzieci... 

 

Program festiwalu i okulary polaryzacyjne.

   

W namiocie z wizualizacją 3D

(fot.  Michał Bielawski 2010)

  

Ten Pan coś kręci w stereo...

(fot.  Michał Bielawski 2010)

  

...i od razu to "coś" rzuca na ekran za pomocą dwóch projektorów.

(fot.  Michał Bielawski 2010)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

London in 3D - litewskie anaglify.

Kolejny album zdjęć stereoskopowych, którym chciałbym się z Wami podzielić, to "London in 3D". Tytuł ten już parokrotnie przewijał...