poniedziałek, 5 kwietnia 2010

Strona www

Od dłuższego czasu korciło mnie,  żeby zaprezentować na szerokim forum stereopary własnej produkcji.  Zwróciłem się do mojego syna (umie robić strony www),  żeby w ramach rodzinnego wolontariatu zrobił mi taką stronkę,  na której mógłbym pokazać co potrafię.  Zamówienie,  owszem,  zostało przyjęte,  jednak jego realizacja przeciągnęła się nieco w czasie a to z przyczyn (tak przypuszczam) proceduralno-finansowych.  Dopiero tuż przed Wielkanocą Paweł (bo tak mu na chrzcie dano) zadzwonił do mnie z wiadomością,  że strona prawie gotowa.  -" Szykuj tatuś zdjątka a w Święta jak będę u Was na wsi uruchomimy internetową galeryjkę".  Tak się i stało.  Mam więc wielką przyjemność i zaszczyt zaprosić Was drodzy Czytelnicy do odwiedzenia galerii stereopar krzyżowych mojego autorstwa.  Naturalnie jest to dopiero początek,  dlatego obiecuję,  że będę ją na bieżąco uzupełniał zarówno nowymi stereoparami jak i fotografiami wyciąganymi z archiwum twardego dysku.  W galerii zamieściłem parę słów o sobie,  instrukcję oglądania stereopar krzyżowych oraz  miejsce na podzielenie się wrażeniami z Waszych podróży po trzecim wymiarze.  Zdjęcia podzielone są na kategorie tematyczne,  w których to każdy (mam cichą nadzieję) znajdzie coś miłego dla oka.  Wystukajcie więc na klawiaturze www.fotomplastikon.pl i zezujcie ile wlezie. Zapraszam bardzo serdecznie!!!

Takie coś powinniście zobaczyć na swoich monitorach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

London in 3D - litewskie anaglify.

Kolejny album zdjęć stereoskopowych, którym chciałbym się z Wami podzielić, to "London in 3D". Tytuł ten już parokrotnie przewijał...