czwartek, 15 stycznia 2009

View-Master H cd.

Kiedy opisywałem View-Mastera H miałem w swojej kolekcji tylko wczesną wersję amerykańską tej przeglądarki.  Jako,  że wzbogaciłem się o nowe okazy  (oj,  biedna ta moja żona,  ale ja to doceniam!!!)  pokażę dzisiaj inne wersje tego modelu.  A więc najpierw niebieska,  amerykańska,  późniejsza odmiana View-Mastera H,  zamykana dwoma wkrętami z krótką dźwignią przesuwu krążka.  Ci,  którzy czytali wcześniejszy opis  (16.10.2008)  doskonale wiedzą o co chodzi. 

  

  

I na deser zupełny "cymes".  Wczesny,  belgijski,  kanciasty View-Master H z długą dźwignią.  Może nie wygląda imponująco,  ale jest naprawdę bardzo cennym okazem.  Przyznam się bez bicia,  że trafiłem na niego zupełnie przypadkiem na angielskim E-bayu w dziale z zabawkami.  Gdyby sprzedający umieścił go razem z innymi View-Masterami to nie wiem czy udałoby mi się go tak łatwo kupić.  Czasami tak bywa,  że sprzedający  nie wie co sprzedaje.   Najważniejsze jest jednak,  żeby kupujący wiedział co kupuje!!!

  

  

  

Sławetna długa dźwignia.  A jak wygląda krótka?  Oczywiście jest krótsza.  Logiczne!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

London in 3D - litewskie anaglify.

Kolejny album zdjęć stereoskopowych, którym chciałbym się z Wami podzielić, to "London in 3D". Tytuł ten już parokrotnie przewijał...