środa, 27 lutego 2008

Stereos

Zawsze chciałem prowadzić agencję... nie, nie tą o której myślicie!!!  Chciałem prowadzić agencję promocji i reklamy... Teraz właśnie mam okazję spóbować swoich sił w tym temacie.  Otóż właśnie dziś podam Wam moi drodzy namiary na wspaniałą stronę.  "Strona jak strona" powiecie.  A właśnie,  że nie!!! Jest to według mnie najlepsza polskojęzyczna strona internetowa poświęcona fotografi 3d.  Prowadzą ją Kasia i Borys,  ludzie - pasjonaci.  O ile ja "siedzę" bardziej w historii trójwymiaru,  to oni znają sie doskonale na współczesnej stereoskopii.  Borys w kręgach fanów stereofotografii uchodzi za prawdziwego "Guru".  Jeżeli komuś coś nie wychodzi -  Borys pomoże.  Jak trzeba to skrytykuje,  jak trzeba to pochwali,  a przyznać należy,  że w osądach jest zawsze obiektywny i stanowczy.  Na stronie oprócz wielu wiadomości przydatnych każdemu fanowi trójwymiaru,  możecie znaleźć sklep internetowy,  gdzie jest wszystko,  co potrzebne do zdjęć 3d.  Aparaty,  nasadki,  szyny,  folie,  książki, stereoskopy,  albumy i co tam sobie sami możecie wymarzyć.  Możecie też obejrzeć galerię zdjęć wykonanych przez obojga autorów i innych fotografików.  Zapraszam zatem na stronę www.stereos.com.pl a na pewno nie będziecie żałować.  Ale, ale, wróćcie do mnie tradycyjnie za trzy dni!!! 

  

ICA Polyscope 603      1911-1925

1 komentarz:

  1. zainteresujcie się tez moim blogiem?lecenahawaje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

London in 3D - litewskie anaglify.

Kolejny album zdjęć stereoskopowych, którym chciałbym się z Wami podzielić, to "London in 3D". Tytuł ten już parokrotnie przewijał...