wtorek, 19 lutego 2008

Podziękowanie

 PODZIĘKOWANIE

Bardzo dziękuję za wszystkie SMS-y oddane na mój blog w konkursie na Blog Roku 2007.  Każdy z głosujących zainwestował we mnie i w stereoskopię,  za co jestem serdecznie wdzięczny.  Postaram się,  żeby ta inwestycja procentowała.  Dzięki Wam moi drodzy,  fotografia stereoskopowa znowu powraca do łask.  A tak na marginesie,  patrząc na lata świetności fotografii 3d i przyjmując hossę co trzydzieści lat (a historia tego dowodzi),  to znaczy lata sześćdziesiąte i dziewięćdziesiąte wieku XIX,  lata dwudzieste, pięćdziesiąte i osiemdziesiąte XX wieku wychodzi,  że teraz czas najwyższy na krzywą wzrostową.  Jeszcze raz dziękuję i zapraszam do odwiedzania mnie i mojej pasji na tej stronie www.  Tomasz Bielawski

 

1 komentarz:

  1. Panie Tomku. Proszę przyjąć serdeczne gratulacje. Pozdrawiam. Marcin Nowotka

    OdpowiedzUsuń

London in 3D - litewskie anaglify.

Kolejny album zdjęć stereoskopowych, którym chciałbym się z Wami podzielić, to "London in 3D". Tytuł ten już parokrotnie przewijał...