wtorek, 11 września 2007

Nowości

Tak to jest. Kiedyś coś jest nowe, potem to coś się starzeje i kwalifikuje się do wyrzucenia, a potem za kilkadziesiąt lat staje się obiektem muzealnym. Bardzo często znajomi oglądający moje aparaty mówią" Popatrz, jeszcze niedawno taki aparat leżał u mnie w szufladzie, ale go wywaliłem na śmietnik..."Niedawno.. To niedawno to może być 20, 30, 40 lat temu. Czas leci bardzo szybko i a my tego nie zauważamy. Widać to przede wszystkim po naszych dzieciach i sprzętach codziennego użytku leżących w piwnicach, schowkach lub na wysypiskach. Pamiętam, że tak niedawno...(he,he,he) kupiłem synowi mojego znajomego na komunię Smienę 8M. Dzisiaj w dobie komputerów i aparatów cyfrowych brzmi to śmiesznie...Ale wtedy??? To było coś! Kochani, nie pozbywajcie się za szybko swoich sprzętów, pamiętajcie, że każdy z nich ma swoją duszę a za sto lat będzie obiektem westchnień kolekcjonerów.

  Vivitar 3D  2002

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

London in 3D - litewskie anaglify.

Kolejny album zdjęć stereoskopowych, którym chciałbym się z Wami podzielić, to "London in 3D". Tytuł ten już parokrotnie przewijał...