"Tomek, chcesz fajną reklamę filtrów paliwa?" - zapytał mnie w zeszłym tygodniu mój znajomy "prawie" po fachu. Prawie, bo też ma klinikę, tyle że dla samochodów. "Na cholerę mi taka reklama" - pomyślałem, ale zaraz zapytałem - "A dlaczego mi ją proponujesz?". "Bo jest w 3D!!!" - usłyszałem w odpowiedzi. Zgadnijcie, czy ją wziąłem? Oczywiście, że tak. Firma Wix - Filtron, producent i dystrybutor filtrów dla motoryzacji, maszyn i urządzeń silnikowych zachęca swoich kontrahentów reklamując produkty z wykorzystaniem technologii 3D. Bardzo starannie zrobiona reklama lentikularna formatu A2 przyciąga wzrok potencjalnego nabywcy. Nie jest to oczywiście pierwsza tego typu reklama. Wcześniej były już w ten sposób promowane inne produkty, takie jak łożyska, farby i lakiery, samochody czy napoje bezalkoholowe i alkoholowe, lecz żadna z tych reklam nie była tak efektowna jak ta. A co do tego typu trójwymiarowych gadżetów, nie wiem czy wiecie, że w zeszłym roku lentikularne zdjęcia wykorzystano w kampanii przedwyborczej na Prezydenta RP. W specjalnym numerze Polityki na okładce można było znaleźć fotografie dwóch kandydatów wraz z ich hasłami wyborczymi. Jak patrzyło się z jednej strony, Pan Kaczyński głosił, że "Polska jest najważniejsza". Jak spojrzało się z drugiej, Pan Komorowski twierdził, że "Zgoda buduje". Według mnie obaj słusznie prawią, tylko dlaczego nie mogą dojść do porozumienia? A z resztą, ja się do polityki nie mieszam. Najwyżej do tej w 3D.
Reklama filtrów firmy Filtron
Pierwsza strona 23 numeru Polityki z 19 czerwca 2010 roku
PS. Post zawierał lokowanie produktów
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz